Wydaje się, że zbudowanie mięśni wymaga sprzętów siłowych ale niekoniecznie, ponieważ można build muscle without weights poprzez pływanie lub ćwiczenia kalisteniczne. 

build muscle without weights

Jak build muscle without weights dzięki ćwiczeniom kalistenicznych?

Aby build muscle without weights, podczas ćwiczeń musisz mieć obciążenie a w przypadku ćwiczeń kalistenicznych, obciążeniem jest własna masa ciała. Ciało daje nam opór i musimy się z nim zmierzyć ale pamiętając o tym aby nie przetrenować mięśni.

Jakie ćwiczenia build muscle without weights:

  • Pompki – budują górną część ciała
  • Podciąganie – buduje górną część ciała
  • Dipy – budują ramiona, bicepsy
  • Przysiady – budują nogi i pośladki
  • Brzuszki – budują brzuch

Pompki działają na mięśnie klatki piersiowej i ramion, podciągania wzmacniają mięśnie pleców i ramion, przysiady stymulują mięśnie nóg i pośladków, brzuszki wzmacniają mięśnie brzucha i tułowia. Wykonaj 10 powtórzeń każdego ćwiczenia, następnie stopniowo zwiększać zakres aby szybciej i skuteczniej build muscle without weights, lecz pamiętaj o tym aby nigdy nie ćwiczyć ponad swoje siły.

Jak build muscle without weights dzięki pływaniu?

Pływanie ma wiele zalet, świetnie angażuje i wzmacnia mięśnie, odciąża stawy i łagodzi ich ból oraz pomaga w szybszym procesie spalania tkanki tłuszczowej. Ciało w wodzie jest dużo lżejsze, dlatego podczas pływania stawy nie są obciążone. Człowiek podczas gdy idzie po ziemi nie odczuwa oporu powietrza, lecz gdy porusza się w wodzie poczuje opór, gdyż w środowisku wodnym opór jest znacznie większy i istotniejszy. Podczas pływania musisz zmierzyć się z wodą, oporem nie jest masa ciała a woda i właśnie w ten sposób build muscle without weights. Pamiętaj jednak, że proces ten jest wolniejszy niż podczas ćwiczeń kalistenicznych lub treningu z użyciem ciężarów. 

Dowiedz się więcej: https://caliathletics.com/knowledge/build-muscle-without-weights/

Build muscle without weights

Dodaj komentarz